git bisect - ciekawostka :>

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 28 Wrz 2010, 12:47:15 CEST

On Tuesday 28 of September 2010, Tomasz Pala wrote:

> Że bardziej niż ATI/AMD, to nie wątpię, ale zgaduję, że nVidii nie
> miałeś nigdy? Bo ja mojego i965GM to od 2 lat najchętniej bym posłał
> dolnospłukiem na wycieczkę do Bałtyku.

nvidię mam tylko na stacjonarce i póki co na laptopie nie chciałem bo za
często zmieniam sobie kernel (buildy z gita co parę dni), a domielanie do tego
binarnych driverów nvidii to katorga niemiłosierna.

Teraz co prawda jest nouvau ale i tak są z tym problemy (np. suspend to ram).

(i tak, mam szczęśliwą konfigurację sprzętową z GM45)