Re: Niedziałające "who am i" pod Xami

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 28 Wrz 2010, 12:56:22 CEST

On Tue, 28 Sep 2010, Adam Osuchowski wrote:

> A w tym samym momencie, gdy nie działa, to samo ,,who'' albo ,,w''
> pokazują coś? Masz zainstalowanego utemptera czy libutemptera?

OK, mam już nowe dane ;)
"w" pokazało jedną sesję, jak się okazuje - odpaloną w xtermie.
Tymczasem ja używam:

urxvt -fn best-iso2 -ls -fg white -bg black -fb best-iso2 -geometry 159x47+0+0 -tr -sl 2000 -cr white

więc winne jest urxvt :(
Zastanawiam się czy to jakaś bulba w urxvt, czy też coś innego...

Ktoś może zaproponować coś zamiast urxvt? Założenia:
  - obsługa UTF,
  - przezroczystość,
  - lekkość (urxvt startuje w mgnieniu oka, różne kobyły z kde/gnome
    dobrych kilka sekund)
  - nie potrzebuję (i nie chcę) zakładek, menu itp. bzdur - chcę tylko
    czyste okno z tekstem ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944