Re: dovecot 2.0 - ktoś tym się zajmuje?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 28 Wrz 2010, 15:00:59 CEST

On Fri, 24 Sep 2010, Stacho Pal wrote:

> Musiałem wrócić do "jedynki", mam autoryzację w postfixie przez dovecot.
> Za nic nie udało mi sie tego uruchomić w "dwójce", test przez telnet
> i oppenssl przechodzi, a outlooki piszą coś o "odrzuconej domenie". :(

"auth_mechanisms = plain login" musi być żeby outlook zadziałał.
Dobry przykład żeby nie ufać narzędziu "doveconf -n -c"
i samemu ręcznie przenieść konfigurację.

Uwaga do nowej wersji: dovecot-2.0.4-1, teraz jest tak że konfiguracja
wyświetlana jest na ekranie, a w dovecot.conf ląduje to co poniżej:
#doveconf: Warning: NOTE: You can get a new clean config file with:
doveconf -n
#doveconf: Warning: Obsolete setting in /etc/dovecot/dovecot.conf-1.2.org:25: pr
#doveconf: Warning: Obsolete setting in /etc/dovecot/dovecot.conf-1.2.org:25: pr
#doveconf: Warning: Obsolete setting in /etc/dovecot/dovecot.conf-1.2.org:99: ss
#doveconf: Warning:
pzdr
Stacho Pal