Pomóżcie proszę zbudować kernel -r auto-th-kernel-2_6_32_8-2

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 30 Wrz 2010, 11:38:53 CEST

Kolega poprosił mnie o przemielenie mu kernela z powyższego wydania (z
dodanym małym patchem na moduł amd_k7_agp). Niestety, nie mogę tego zbudować
bo mielenie wywraca się w pewnym momencie z takim błędem:

make[3]: *** No rule to make target `firmware/3com/3C359.bin', needed by
`__fw_modbuild'.  Stop.
make[2]: *** [modules] Error 2
make[1]: *** [sub-make] Error 2
make[1]: Leaving directory
`/home/users/ed/rpm/BUILD/kernel-2.6.32.8/linux-2.6.32'
make: *** [all] Error 2

Może ktoś umie mi pomóc to przejść? W sumie na builderze jakoś to się
kompilowało :-)