chromium i kwalletmanager

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sun Apr 3 19:18:59 CEST 2011

On niedziela, 3 kwietnia 2011 at 19:13, Witold Firlej wrote:
2011/4/3 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> O widzisz. Pomogło. --help takiej opcji nie wyrzucało. Jednak
> rozwiązanie dość kulawe :/

No tak, bo gejusz stojący za tymi zmianami, nie pomyślał by dodać

export CHROMIUM_USER_FLAGS="--password-store=detect"

do skryptu startującego Chrome, no bo kto by tam zapisywał hasła w bezpiecznym keyring managerze. Szczególnie, że trąbi się na lewo i prawo, że po linuksem per default to jest właśnie wyłączone. Ale cóż, glen.

--
Bartosz Świątek
I LOL at PZ