SPEC dla MyPaint

Andrzej Kilijański and3md at gmail.com
Tue Apr 5 21:56:44 CEST 2011

Witam

Ponieważ to mój pierwszy mail na listę PLD chciałbym pogratulować świetnej
dystrybucji. Wcześniej używałem ubuntu, a po instalacji PLD zakochałem się w
prostocie obsługi pakietów za pomocą  poldka :)

W repozytorium CVS nie znalazłem SPECa dla świetnego programu graficznego
mypaint (http://mypaint.intilinux.com/). problem postanowiłem rozwiązać
samodzielnie. Po kilku wieczorach przeznaczonych na naukę budowy RPMów
stworzony plik chciałem przekazać być może komuś także się przyda.

SPEC został napisany od zera wzorując się na istniejących oraz zmodyfikowany
skryptem adapter. Proszę o uwagi ponieważ to mój pierwszy SPEC napewno nie
idealny.

Pozdrawiam
Andrzej Kilijański
A non-text attachment was scrubbed...