Pomóżcie skompilować amaroka

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Apr 6 15:02:55 CEST 2011

On wtorek, 5 kwietnia 2011 at 16:45, Michał Lisowski wrote:
W dniu 04.04.2011 14:26, Łukasz Maśko pisze:

> Poprawione. Jak uda się kiedyś komuś skrobnąć mysql-embedded to się
> przywróci tak jak było.

Tak w sumie się bawiłem właśnie tym mysqlem... nie ma najmniejszego sensu robić mysql-embedded.spec. Po prostu przy updacie do mysql 5.5 ktoś[tm] spieprzył sprawę i nie dodał opcji:

-DWITH_EMBEDDED_SERVER=ON

czyli tak jak było w wersjach wcześniejszych (z tymże wtedy to była opcja w autotoolsach). Dodanie tego buduje libmysqld.a i amarok się wtedy też buduje i jest niezależny od zewnętrznego mysqla.

--
Bartosz Świątek