SPEC dla MyPaint

Andrzej Kilijański and3md at gmail.com
Wed Apr 6 22:02:44 CEST 2011

Dziękuje za poświęcony czas:
- usunąłem niepotrzebne spacje
- przesunąłem sekcję %clean na jej miejsce,
- wywołania scons zamieniłem na %scons
- usunąłem także nadmiarowe katalogi
- makro %find_lang jest rzeczywiście bardzo użyteczne :)

On Wednesday 06 of April 2011 15:04:38 Marcin Banasiak wrote:

> Tak w ogóle to polecam lekturę:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/devel-hints-en.txt?rev=1.58
> , na początek jak znalazł :)

Przeczytalem ten dokument i zauważyłem dodatkowo, że niepotrzebnie używałem
makra %dir jeżeli w katalogu nie ma plików o różniących się od standardowych
uprawnieniach. Poprawiłem sytuacje typu:

%dir %{_datadir}/mypaint/backgrounds
-%{_datadir}/mypaint/backgrounds/*

zastępując wpisem

%{_datadir}/mypaint/backgrounds

użyłem także:

poldek -V --verify-fileconflicts -v

nie znalazłem konfilktów mojej paczki z innymi w systemie

Pozdrawiam
Andrzej Kilijański
A non-text attachment was scrubbed...
Name: mypaint.spec