Re: Pomóżcie skompilować amaroka

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Sat Apr 9 00:33:33 CEST 2011

Dnia 8 kwietnia 2011 22:11 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> Utrzymywanie kolejnego speca, tylko dla 1 biblioteczki, jest
> delikatnie mówiąc pomysłem troszkę niewydarzonym.
> Kto to ma niby maintainować i pamiętać w ogóle, że coś takiego istnieje?

> Przy okazji tego co ja zrobiłem też. W czasie kiedy piszę tego maila,
> Twoje spece nie są dostępne, coś się carme chyba posrało.
> Jeśli natomiast .so dostajesz w wyniku prostego patcha cmake, to jest
> to lepsze rozwiązanie niż hackowanie tego w sposób, który
> zaprezentowałem.

Ok jest juz dostep, Zgadzam sie ze moze i o jeden spec za wiele.
Za to pozwala wygodnie go uaktualniac, niestety ale libmysqld.[a|so]
nie buduje sie wlasnie przez to ze jest tam kilkadziesiat latek,
ktore nie sa czyste na tyle by moc ta biblioteke zbudowac.
Mnogosc ifdefow itp. sztuczek powoduje ze trudno jest ten kod ogarnac.
Wlasnie w tym momencie uznalem ze latwiej i prosciej bedzie miec
oddzielne czyste mysql-embedded w ktorym bedziemy tylko podbijac numerek.
W sumie ta biblioteka jest chyba niezalezna od mysql-a zainstalowanego w systemie.
Wiec jesli ktos kiedys nie podbije to sie chyba nic nie stanie.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon