NIEbudowanie pakietów *debuginfo* - jak teraz?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Apr 14 11:40:49 CEST 2011

Do tej pory, żeby rpm (builder) nie budował mi pakietów *debuginfo*, miałem
w ~/.rpmmacros wpisane %define _enable_debug_packages 0 (za podpowiedzią
kolegów z listy) i działało. Ale od jakiegoś czasu pakiety te są jednak
budowane. Niestety, nie auważyłem po którym update to się zmieniło. Jaki
jest obowiązujący obecnie sposób na uniknięcie budowania tych pakietów?