Podzielenie heimdal-libs

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Aug 1 15:31:13 CEST 2011

On Mon, Aug 01, 2011 at 15:04:20 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Zgadza się, MIT :/
> Jeżeli mamy mieć MIT w PLD to tylko w formie samych bibliotek, żeby
> sobie nikt w nogi nie strzelał próbując instalować resztę. Póki co i tak
> poprosiłem Arka żeby to wywalił z ftp. Eh...

Może wrzucać do obsolete? Tam zaglądają chyba tylko ci, co wiedzą czego
szukają.

> No bez przesady, to nie można ich przebudować? API to się nie zmienia.

To co się dało to już dawno temu wrzuciłem do Th, reszty niestety nie
umiem poprawić, aby przeszło przez dzisiejszy toolchain (a z rzadka i
nowe wersje innych bibliotek)... Nie ma tego wiele, ale to takie kolejne
kamyczki w ogródku.

> Teraz jest podzielone na (a) "to co wymagają wszyscy", (b) "to co wymagają
> tylko pakiety heimdal-*", (c) "to co wymaga tylko heimdal-server".
> Problem jest tylko z (a) i tak naprawdę jedynym wygodnym wyjściem jest
> zrobienie z tego 8 pakietów per biblioteka, co uważam za zdecydowany
> przerost formy nad treścią.

No w porządku, to i tak dużo lepiej niż było, bo skonfliktuje max 7
bibliotek i jakieś nieistotne pliki.

> Zmienił się soname libgssapi.so. To co to też do osobnego pakietu,
> bo akurat libgssapi jest równie popularne jak libkrb5? ;)

Heh, no to chociaż jeszcze ta jedna mniej mi skonfliktuje:)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>