Jakie BR-y dodawać do speców?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Aug 1 16:16:51 CEST 2011

On Mon, Aug 01, 2011 at 16:11:34 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Taką samą projekcję jaką masz ty z moim usuwaniem wniosku glena? ;) Aha.

Coś w ten deseń. Widzisz, ja się potrafię przyznać, że ciebie nie lubię.

> Aha, tak to działa.

Błędy się naprawia nawet jeśli odkrył je jakiś pajac, przecież nie będę
dla zasady zostawiał niepoprawnie zrobionego speca.

> No to przykro mi stwierdzić, że teraz zostawiłeś
> taki niedoruchany stan tego speca, bo takich BRów jest więcej.

Nie będę ich szukał, nie używam KDE. Jak chcesz poprawić inne miałeś do
tego rw, ale teraz też możesz podesłać łatkę.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>