packages: arcconf.spec (wersja 7.0)

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Aug 3 00:05:36 CEST 2011

W dniu 2 sierpnia 2011 22:30 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> No nie wiem - do czego jest to potrzebne po wrzuceniu? Wszystko i tak jest
> wrzuceniu dostępne w VC, który ma wersję www. A jeżeli będzie odrzucone
> to... i tak nie ma to znaczenia...

No wiesz, jak ktoś przy załączaniu pliku poda jeszcze jego poprawny
MIME Type i cośtam jeszcze, to te całe super Tanderbyrdy itp. pokażą
zawartość załącznika jako tekst. W przypadku patchy widać od razu co i
jak i nie trzeba sobie tego otwierać/zapisywać/ściągać.