dbus-1.4.14-2.i686 = problem

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sat Aug 13 20:35:30 CEST 2011

Nie wiem, z czego to wynika, ale po update dbus do powyższej wersji nie mogę
wystartować KDE. Dostaję ciągle komunikat, że nie można się połączyć z dbus
i czy mogę odpalić qdbus. Oczywiście nie mogę, bo nie mam żadnego terminala,
a odpalenie tego z konsoli po ustawieniu DISPLAY daje mi tylko komunikat, że
nie można się połączyć z serwerem dbus. Sam serwer startuje i jest obecny w
tle. Nie pomaga restart KDM ani nic takiego. Wystarcza natomiast downgrade
do wersji *-1. Nie rozumiem tego, zmian pomiędzy tymi wersjami praktycznie
nie było, przynajmniej tych istotnych. Czyżby zmienił się kompilator? Czy u
was toto działa? A może ja jeszcze coś muszę zrobić?