serwer firefox-sync

Patryk Zawadzki patrys at pld-linux.org
Fri Aug 26 14:17:07 CEST 2011

2011/8/26 Artur Frysiak <wiget at pld-linux.org>:

> Wg mnie nie ma takiej opcji o jakiej pisał patrys. Przypuszczam, że to
> python-noarch_to_datadir.patch psuje. Nie miałem jednak czasu tego
> sprawdzić.

Nie wiem, jak jest teraz, ale kiedyś podanie przy budowie --prefix
powodowało, że python przechodził w tryb "stacjonarny" i binarka nawet
skopiowana do innego katalogu szukała zawsze pythona w podanym
prefiksie. Domyślne zachowanie jest takie, że ścieżki rozwiązywane są
w pierwszej kolejności względem binarki i dopiero potem przeszukiwane
są ścieżki systemowe.

--
Patryk Zawadzki
I solve problems.