geninitrd-12385-4, cryptsetup-luks-1.4.1-1 - zepsuta obsługa LUKS?

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Mon Dec 5 19:36:21 CET 2011

On Mon, Dec 05, 2011 at 07:02:20PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Już trochę lepiej:
>
> [root w lolek /boot]# dmsetup deps lolek_crypt
> 1 dependencies  : (8, 3)
>
> To, wraz z /proc/partition już daje co trzeba.

Dopisałem magię, która z tego korzysta (dzięki za czujność i poprawki), już się
geninitrd nie wypieprza, ale okazało się, że nie zadziałało, bo wcześniej wykomentowałem
wpis z crypttab...

No, ale skoro to i tak przetwarza crypttab, gdzie jest i nazwa urządzenia
nieszyfrowanego i szyfrowanego, to po cholerę w ogóle całe to zamieszanie?

Pozdrowienia,
        Jacek