systemd (Re: syslog-ng startowany po bindzie) [vserver]

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Mon Dec 12 10:14:01 CET 2011

On Fri, Dec 09, 2011 at 10:57:07PM +0100, Tomasz Pala wrote:
> skryptami, tylko systemd). A na dobrą sprawę większość kodu rc-scripts
> już dzisiaj nie jest potrzebna, więc będzie trzeba się przyjżeć i tak
> podzieleniu go na podpakiety.

Dawno, dawno temu podzieliłem rc-scripts (czy może 'init-scripts' to
wtedy jeszcze było) na rc-scripts i network-scripts, bo wydawało mi się
to dwoma niezależnymi rzeczami… szybko zmiana została cofnięta (już nie
pamiętam, czy jednogłośnie przez kloczka, czy ogólnie) „bo to bez sensu”.

Jak widać nie całkiem bez sensu ;)

Pozdrowienia,
        Jacek