systemd (Re: syslog-ng startowany po bindzie) [vserver]

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Dec 13 18:23:44 CET 2011

On Tue, Dec 13, 2011 at 17:00:35 +0100, Bartlomiej Zimon wrote:

> Moze tymczasowo chociaz jako jakis systemd-network-compat ;)

Takie coś się przyda na pewno jako drop-in replacement (bo raczej nigdy
nie dorobimy pełnego automatycznego parsowania zależności intefejsów
ifcfg). A to już pozwoli na zastąpienie SysV natywnymi unitami w
usługach sieciowych.

> a obok cos wymyslimy:
> systemd-network-minimal,bridge, tunnel itp. ?

Mamy osobno tylko ifup i tnlup (+down).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>