Komu startuje iceweasel-8.0.1?

Lukasz Kies kiesiu at pld-linux.org
Sun Dec 18 21:28:39 CET 2011

W dniu 17 grudnia 2011 19:46 użytkownik Łukasz Maśko
<ed at yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> f):
>
> Teraz startuje. Nie mówi po polsku pomimo zainstalowanego lang packa, ale to
> już inny problem i nie tak istotny.
Mnie tam działa. Po zainstalowaniu iceweasel-lang-pl przy ponownym
włączeniu iceweasel zapytał czy chcę zezwolić na instalację dodatku,
po czym po restarcie, pod warunkiem że LANG wskazuje odpowiednie
locale, iceweasel mówi po polsku.

Pozdrawiam,
Łukasz