Mcabber 0.10.1

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Dec 19 14:42:34 CET 2011

W dniu 19 grudnia 2011 14:34 użytkownik fi9o <fi9o w jabster.pl> napisał:

> Jasne lepiej knuć sobie w swojej głowie domysły które potem się przelewa na
> listę zamiast zapytać kogoś bezpośrednio o to co Ci się nie spodobało.

Ja sie niczego nie domyslam, tylko mowie to co napisales. Prywatnie to
wlasnie sobie mozemy pogadac o dupach (o kurde, nie mozemy bo mnie
szefuncio zablokowal na abw), a na liscie wyjasniamy publicznie czy to
co robisz i tu podsylasz to praca na podstawie wiedzy i
zainteresowania danym pakietem, czy po prostu czysty przypadek i
niewiedza co, dlaczego, po co i bezmyslne wykonywanie polecenia, ktore
otrzymales od uziego (mimo ze wczesniej twierdziles ze sam na to
wpadles zeby to spakowac).

P.S.
i prosze, nie pisz do mnie prywatnie tylko na liste, bo mi potem
wyskakuja dziwni odbiorcy jak klikne w odpisz.