drbdsetup-8.4.0-1

Adam Sobieraj adam.sobieraj at neutrino.home.pl
Wed Dec 28 10:30:24 CET 2011

Witam

 Kiedyś poruszałem ten temat ale bez odpowiedzi, w takim razie próbuje
jeszcze raz.

 pakiet drbdsetup-8.4.0-1 w naszym kochanym PLD jest delikatnie mówiąc
bezużyteczny...

 W kernelu mamy wersje modułu drbd 8.3.11... a w drbdsetup nie ma plików
zachowujących kompatybilność wsteczną drbdadm83 itp..
 Poza tym patrząc na forum dotyczące drbd wersja 8.4 jest porządnie
zepsuta(polecają przejście na 8.4.1 lub zostanie przy 8.3.12)

 Mam wiec pytanie jak można sprawić żeby paczka została podbita do
wersji 8.4.1, i dodatkowo był generowany moduł do kernela też w wersji
8.4.1(z tego co przejrzałem spece kiedyś zostało usunięte generowanie
modułu do drbd)
 Tzn w świąteczny wieczór zrobiłem coś co działa....prawie nowy moduł
kernela ładuje się gdzieś obok starego zamiast go zastępować, bez bicia
się przyznam że w kwestii speców jestem zielony...

Pozdrawiam
Adam Sobieraj