Budowa modułu kernela, spec makro...

Adam Sobieraj adam.sobieraj at neutrino.home.pl
Thu Dec 29 14:03:28 CET 2011

Dnia 2011-12-28, śro o godzinie 19:53 +0100, Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> Masz zdefiniowane bcondy na początku speca? Cały komplet dot. spraw
> kernelowych (patrz inne spece budujące moduły) ?

Strzał w 10 :) bcondy są to i się całość buduje:) miałem też brak w
BuildRequires.

No to teraz tylko wymyśle jak jeszcze zrobić żeby oryginalny moduł przy
instalacji paczki i odinstalowaniu mógł przetrwać. I można używać do
woli drbd 8.3.11 lub najnowszego 8.4.1, bo drbdsetup zbudowałem z
drbdadm83 i drbdsetup83.

Jak to dopieszczę to podeślę diff-a.