Czy jest dovecot-1.* dla obecnego Th?

Wieslaw Kierbedz w.kier at farba.eu.org
Tue Feb 1 11:16:53 CET 2011

W dniu 2/1/11 11:05 AM, Jacek Osiecki anonsuje::

> No fajnie, info pt. "uwaga, będzie mysql 5.5. Możecie sobie wrzucić
> hold = mysql i zrezygnować z upgrade'ów albo skazać się na zrypanie
> systemu" :>
> Bo mniej więcej tak to wyglądało z dovecotem :( A przy dovecot można
> było bardzo ładnie uniknąć tworząc właśnie pakiet dovecot2-*
Wprawdzie miałem trochę szczęścia, bo akurat postawiłem świeży
produkcyjniak kiedy wchodził dovecot 2 i nie zdążył się jeszcze
zaludnić, ale upgrajd wymagał jakichś 15 minut googlania + 15 na
sprawdzenie.
No i mam w ten sposób działający example.
--
WK