Docbook i UTF-8

Marek Ciesielski ciesiel at toya.net.pl
Thu Feb 10 13:41:59 CET 2011

W dniu 2011-02-10 10:10, Maciej Świniarski pisze:

> ..moj make czcionki i xls'y do docbook'a (dyplom w tym pisalem)

Dzięki... o FOPie też myślałem, aczkolwiek jeszcze powalczę z dblatexem,
który po zainstalowaniu pdflatex-a drgnął ale poległ na texie który (z
tego co widzę) wymaga u mnie gruntownej konfiguracji :)

BTW.
Te fonty to są close czy można je wykorzystać u nas w svn? :)

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team