[th/x86_64] kbluetooth crash

Mateusz Korniak mateusz at ant.gliwice.pl
Fri Feb 11 10:32:12 CET 2011

On Thursday 10 of February 2011, Daniel Dawid Majewski wrote:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 10.02.2011 15:00, od Łukasz Maśko:
>
> Okienka fajnie wyglądają, parowanie PIN działa, przesyłanie plików nie
> do końca... Jak z telefonu SE k810i chcę coś wysłać, to pokazuje (w
> telefonie) "Element Niezaakceptowany". Jak usiłuję grzebać przez
> obexftp, to (w konqeror obexftp://XX:...) wskaźnik postępu w pasku
> statusowym okna dochodzi do 95% i stoi dęba. Nic, tylko czekać na nowszą
> wersję, a póki co pozostaje kabel USB...

Mi tam PINowanie, przeglądanie plików w telefonie, oraz przesyłanie małych
plików działa super (SE C702 i Hazel). Co nie działa to przesyłanie plików
powyżej około kilkudziesięciu MB.
Autor twierdzi że znalazł i poprawił buga. Pozostaje czekać na wersje 1.0.2 i
sprawdzić.

BTW. Zgłoś te problemy na kde bugs.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,