Re: mumble.spec, złe uprawnienia do logów

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Feb 11 12:53:28 CET 2011

W dniu 11 lutego 2011 12:26 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> Aha, hasła trzymasz w katalogu? Czyli nazwa pliku jest hasłem, a może
> coś bardziej wymyślnego, jak ctime?
> Bo ja hasla trzymam w plikach i to na nich uprawnienia się zakłada.

> Weź sobie 400 na /etc załóż, bo tam też różne hasła (np. shadow).

Tak tak. Koniecznie i 100% racji.

Twoje ogromne doświadczenie w tej materii mnie w zupełności przekonało
i teraz już nigdy nie zabiorę
praw odczytu do katalogu innym. Po Twoim superaśnym wykładziku, tak
samo jak Ty, nie potrafię już
sobie wyobrazić scenariusza gdzie brak możliwości odczytu zawartości
jakiegoś katalogu działa na korzyść
userów i systemu. Od dziś mistrzu jesteś moim guru(tarem).[1]

Pozdrawiam,

[1] - http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia