[th] kernelowe niedziałanie

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Feb 18 12:32:15 CET 2011

On Fri, Feb 18, 2011 at 11:36:46 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> W najnowszym RCD pcidev wyleciało, jest coś prostrzego. Trzeba by wrzucić do
> speca.

Już od dawna pciutils podaje moduły, może być coś prostszego?

> Montowanie devtmpfs jest off w 2.6.37-5, co to za jajo używasz?

Zauważyłem w 2.6.36.2, jeśli zostało wyłączone później to ok.

> Czyli?

Takie coś, po prostu (lxc-0.7.3):
różnica jest tylko w wersji kernela, /dev/cgroup zamontowane tak samo,
wcześniej już się pozbyłem upstartów i wszelkich innych udziwnień.
/proc/cgroups wygląda normalnie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>