Poprawka do ulogd-1.24-3

Przemyslaw Iskra sparky at pld-linux.org
Fri Feb 25 00:40:00 CET 2011

On Thu, Feb 24, 2011 at 03:59:31PM +0100, Dariusz Parciak wrote:
> Witam!

A to i ja witam.

> ulogd-1.24-3 ma problem przy logowaniu informacji do bazy danych.
> Zamiast poprawnego logowania adresu MAC (raw_mac) loguje tylko "00".
>
> Załączam patcha który to naprawia oraz poprawkę na spec.

Niestety, nie jesteś kobietą, a ponieważ nikt ulogd nie używa Twoja łata
odejdzie w zapomnienie.

Jedyne co mogę zaproponować to abyś nasłał jeszcze tak z 10 łatek,
szybko dostaniesz plusiki i dostęp do cvs. Ze dwa dni będziesz się uczył
jak tu wszystko działa. Dzień, góra trzy, będziesz swoje łatki sam
commitował. A potem Ci się odechce i będzie wszystko po staremu.

Zdrowie i do dna !

--
 ____    sparky  --  Przemyslaw  ................ LANG...Pl,Ca,Es,En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra   : WWW . http://ppcrcd.pld-linux.org/