VirtualBox-bin.spec up to 4.0.0

Paweł Lęcznar maillistpld at gmail.com
Sat Jan 1 11:54:39 CET 2011

W dniu 26.12.2010 23:17, Jan Rękorajski pisze:
> On Sun, 26 Dec 2010, Adam Golebiowski wrote:
> Na branchu DEVEL VirtualBox jest 4.0.0 BETA2, a w pakiecie
> VirtualBox-Extension-Pack jest to co brakuje w wersji OSE.
> Więc pytanie czy wogóle warto jeszcze dłubać przy VirtualBox-bin.spec.
obecnie VirtualBox OSE na HEAD jest w wersji 4.0.0 ale różnica pomiędzy
VirtualBox z binarek a VirtualBox OSE jest taka że ta z binarek działa
poprawnie (wprawdzie przez sudo ale działa) natomiast VirtualBox OSE
działa ale nie do końca - nowoutworzona maszyna wirtualna się uruchamia
natomiast próba przejścia do ustawień tej maszyny wirtualnej (gdy jest
zatrzymana) kończy się komunikatem "Naruszenie ochrony paimęci",
wywalenie całęj dotychczasewej konfiguracji z wersji 3.2 nic nie
zmienia. obecnie mam pakiety z th-main + th-ready + th-test, pozdrawiam