kicad.spec

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Tue Jan 4 12:26:58 CET 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.01.2011 14:57, od Bartosz Świątek:
> A nie podałem konkretnie? No to może wylistuję:
>
> 1) -DCMAKE_VERBOSE_MAKEFILE=ON - zbędne lub powinno być tylko w trybie debug
> 2) -DCMAKE_BUILD_TYPE=Release - totalnie źle i zbędne, dlaczego
> pisałem już wyżej
> 3) -DCMAKE_CXX_FLAGS="-m64" - meeeega źle i w ogóle zbędne, a jeśli
> już to powinno być ustawione na nasze standardowe flagi, co chyba już
> też makro samo w sobie załatwia
> 4) -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=%{_prefix}  - definiowane przez makro, więc źle
> 5) -DCMAKE_SYSTEM_LIBRARY_PATH=%{_libdir} - nie chce mi się powtarzać
No niestety, aby się ten pakiet zbudował, potrzebne jest makro %__cmake
nie %cmake, przy którym budowanie się roz...jeżdza. Tak to jest, jak wy
tu sobie dywagujecie na sucho, a człowiek musi sprawdzać wasze
wymysły... Dla mnie makro %cmake jest nieużywalne, nie panujecie nad nim
- opcje dla kompilatora są zdublowane, a nawet niektóre potrójnie
powtórzone. Skopiuję z niego konfigurację tych opcji, które pasują i
róbta co chceta, pakiet się buduje przez %__cmake.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski