kicad.spec

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Tue Jan 4 13:55:32 CET 2011

W dniu 4 stycznia 2011 13:27 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> On? Chyba mi czytnik From pozamieniał.

To zacznij używać jakiegoś koszernego programu do maila ;)

> 1.586 Fri Oct 15 5:29:04 2010 by glen
> - more cmake defaults, inspired from fc macros.cmake
> 1.585 Fri Oct 15 5:26:04 2010 by glen
> - set all flags in %cmake, like in %configure
>
> 2,5 miesiąca
>
> 1.569 Fri Aug 13 11:48:37 2010 by arekm
>

> Więc jeśli używasz go od lat, to chyba pora zrobić upgrade
> rpm-build-macros do jakichś aktualnych, bo póki co to faktycznie
> sprawiasz wrażenie, że dywagujesz nad sztuką pomijając praktykę.

Uhm, no faktycznie, wygrzebałeś ostatnie zmiany w makrze i zakładasz,
że od wtedy istnieją? :)

Znam praktykę trochę lepiej niż Ci się wydaje, więc nie muszę
sprawdzać każdej zmiany, którą ktoś mi podeśle, w praktyce żeby
widzieć jakieś buractwo.