subtitleeditor.spec

Wieslaw Kierbedz w.kier at farba.eu.org
Thu Jan 20 17:31:02 CET 2011

W dniu 20.01.2011 17:09, Bartosz Świątek anonsuje::
> Hmm... to w demokracji tak jest? :)
> Głosują 4 osoby, 3 są za, 1 przeciw... czyli 2 są za? :)
> Wydaje mi się jednak, że 3 za, to 3 za, nawet jak 1 jest przeciw.
>
> Ale na dobrą sprawę to co ja tam wiem, ja tu tylko sprzątam.
To ja dam swoje +1.
Mnie daliście, chociaż się nie paliłem, to ktoś zainteresowany będzie
pewnie szybciej się uczył.
Chociaż od niedzielnych pakowaczy, to pewnie dzieli się przez dwa.
Myślę, że ew. veto należy do tych stale na ircu obecnych, którzy takim
jak ja niedoukom podpowiadają.
Ale skoro shadzik jest za, to będzie służył wiedzą w razie potrzeby.
--
WK