subtitleeditor.spec

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Thu Jan 20 18:16:24 CET 2011

On Thu, Jan 20, 2011 at 17:09:15 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Hmm... to w demokracji tak jest? :)
> Głosują 4 osoby, 3 są za, 1 przeciw... czyli 2 są za? :)

Tak, to się nazywa większość głosów i różne są konieczne. Bo jak
'przeciw' będzie choć 4, to wygrywa właśnie 'przeciw' - mimo poparcia 3.

> Wydaje mi się jednak, że 3 za, to 3 za, nawet jak 1 jest przeciw.

Bo to nie jest głosowanie, tylko wymagane poparcie. Trzech poparło,
koniec dyskusji - ostatni powinien zrobić CC do cvsadmina i odpowiada za
osobę.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>