KDE 4.6.0 i certyfikaty

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sat Jan 22 22:59:30 CET 2011

Zgodnie z moją tradycją ;-) zainstalowałem sobie najnowsze KDE jak tylko
pokazało się w ready. Działa OK, chociaż trzeba by trochę jeszcze poprawić
zależności (ale to szczegół). Mam tylko jedno pytanie dotyczące konquerora -
nowa wersja krzyczy mi na wszystkie klucze przy połączeniach SSL, że są
problemy z autoryzacją, "Główny certyfikat autoryzujący nie jest zaufany do
tego celu". Mogę sobie oczywiście kliknąć Dalej i kazać mu uznać
autoryzację, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby to było OK. Czy czegoś mi
brakuje, czy po prostu w nowej wersji tak jest, że żaden certyfikat nie jest
uznawany na starcie i już?