SVN: rc-scripts/trunk: doc/sysconfig.docb doc/sysconfig.txt rc.d/rc.sysinit sysconfig/clock

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Thu Jan 27 19:52:04 CET 2011

On Thu, Jan 27, 2011 at 09:34:06AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie ma na takim systemie też ustawionego sysconfig/clock. Zamiast ustawiać
> sysconfig/clock to ustawić adjtime.

Czyli zgadywanie, że zamiast via /etc/sysconfig jak większość takich rzeczy
to konfiguruje się "hwclock --systohc --xxx"...
Czyli więcej poleceń do zapamiętania zamiast vim /etc/sysconfig/*

> Można coś takiego dodać/przywrócić tylko, że alpha nie wspieramy.

_ARGS byłoby bardziej uniwersalne, hwclock ma więcej opcji dla "quirków"
różnego sprzętu... (nawet x86 ze skaszanionymi BIOS-ami)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/