Wszystkiego dobrego

Mariusz Mazur mmazur at kernel.pl
Fri Jan 28 12:10:59 CET 2011

On Friday 28 of January 2011, Tomasz Pala wrote:

> [...]

Tak, ma. Nie widzę powodu, żeby mu usuwać konto. Mamy pełno deweloperów,
którzy z tego lub innego powodu stwierdzili, że będą nieaktywni, ale nikt
raczej im kont nie usuwał.

Nie jesteś. Usunął je w nocy. Więc głosowania by nie było (a przynajmniej nie
teraz i nie w obecnej formie).

> Ciekawa logika - ale dopuszczając się aktu wandalizmu nie tylko w specu
> (bo od pyskówek to są choćby listy), ale także w formalnym trybie CDG
> (którego nie jest nawet członkiem) rw powinien stracić z automatu.

W CDG? Gdzie?

--mmazur