Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Fri Jan 28 14:29:44 CET 2011

> Mógłbyś rozwinąć temat? Planujesz forknąć projekt ogólnie, czy tylko chcesz mu
> zapewnić możliwość dłubania przy kde z pominięciem projektowego cvs-a (z
> którego ewidentnie nie chce korzystać)?

Całkiem forknąć się nie chcę, bo nie da się ukryć że bez oficjalnego PLD
samo Titanium jako takie nie istnieje - nie przerobię sam całego distro
poza niewielkim kawałkiem z którego korzystam na codzień. Chcę więc
poprzez ominięcie oficjalnego CVSa umożliwić wszystkim zainteresowanym
dłubanie w paczkach Titanium.

Technicznie to zmiana w automatyce: paczka jest w nowym CVS - budujemy,
nie ma - budujemy z PLDowego. Zapewne z ulgą odetchną wszyscy
przeciwnicy wstawiania przeze mnie w specach konstrukcji typu

%if "%{pld_release}" == "ti"

bo takie właśnie spece zostaną w większości przeniesione.

Być może też zniknie z nazwy "PLD" i będzie osobne maleńkie www z
informacjami o projekcie (gdzie nie omieszkam się zaznaczyć, że bazujemy
na PLD i dodać linków do PLDowych zasobów)

M.