Wszystkiego dobrego

Pawel Golaszewski blues at pld-linux.org
Fri Jan 28 16:47:03 CET 2011

On Fri, 28 Jan 2011, Marcin Krol wrote:
> Całkiem forknąć się nie chcę, bo nie da się ukryć że bez oficjalnego PLD
> samo Titanium jako takie nie istnieje - nie przerobię sam całego distro
> poza niewielkim kawałkiem z którego korzystam na codzień. Chcę więc
> poprzez ominięcie oficjalnego CVSa umożliwić wszystkim zainteresowanym
> dłubanie w paczkach Titanium.

To co robisz jest bez sensu...
Ja nie widzę powodu żebyś:
- nie miał własnej _oficjalnej_ linii PLD
- dawać RW na twój wniosek, z zastrzeżeniem, że pilnujesz kolesia, żeby
dłubał w swoich rzeczach,
- etc, etc, etc

Trochę to bez sensu, bo ani ty nie masz mocy przerobowych, a i tutaj ich
ubywa w ten sposób.