Wszystkiego dobrego

Wieslaw Kierbedz w.kier at farba.eu.org
Sat Jan 29 00:01:14 CET 2011

W dniu 28.01.2011 10:41, Bartosz Świątek anonsuje::
> Cześć,
>
> tak jak na rozpoczęcie przygody wypada się przywitać, tak na
> zakończenie wypadałoby się pożegnać.
>
> Przygodę z PLD zacząłem w 2001 roku i jak zeznaje cia.vc od około 5
> lat miałem mniej lub bardziej aktywny wkład w to jak PLD prezentuje
> się dzisiaj.
> Za te (prawie) 5 lat pragnę całemu zespołowi serdecznie podziękować -
> to był fajny czas i bardzo wielu rzeczy się od Was nauczyłem. Mam
> nadzieję, że sam nie pozostałem dłużny i trochę własnej wiedzy
> przekazałem dalej.
>
> Pozdrawiam i życzę powodzenia,
> [...]
Z punktu widzenia starego pierdoły, który używa jednego kanału ircowego:
- No szkoda, k... nudno będzie.

Z punktu widzenia użytkownika PLD od 2001:
- Też zaczynałeś w 2001? Nazwisko musiałeś później zmienić, bo nie pamiętam.
- Że co? "- stop kloczking around"? Sam kłoczkujesz. Brakowało jeszcze
"wyrzuśsie mie" (pisownia stylizowana).
Szadziniuniusiu. Moim zdaniem (przeczytałem tych kilka wątków na
devel-en) zapędziłeś się radośnie i przesadziłeś z dawką stoperanu.
Coś tam nachlapał pewnie byłoby do łyknięcia bez popitki, i do
obopólnego wyrechotania - żeby nie to zaparcie.
Wystarczyło bąknąć sorka i obsobaczyć merytorycznie, zgodnie z regułami.
Tzn. mogłeś cofnąć te exity i todo-pl, a zamiast tego wstawić aliganckie
en_US i bluznąć na ircu/liście.
A że potrafisz również kulturnie zglanować to widziałem.

No i ostatnie - jako wiebiciel trolli wszelkiej maści i filmów
strzelanych dla murarzy:
Merytorycznie miałeś rację. Stylistyka do dupy. A za styl też są oceny.
WTF/nie pierdol, panienka (przepraszam wszystkie panienki) jesteś, żeś
się tak uniósł?
Jeżeli jednak masz bardziej znaczące powody i zdania nie zmienisz, to
życzę wszystkiego, k... za..stego.
A sobie, żebyś się rozmyślił.

P.S. Sam pisałeś to expose?
"No nie poznaję kolegi".

P.P.S. Nie daj się prosić. Usmarkałem się z wielkiej żałości.
--
WK