Wsparcie dla OpenVZ w PLD

Arkadiusz Miskiewicz arekm at maven.pl
Sun Jan 30 13:00:43 CET 2011

On Sunday 30 of January 2011, Łukasz Chrustek wrote:
> Witam,

> Wg mnie wystarczy, tylko ponższa linijka wyłącza nie tylko montowanie
> proca, a w zasadzie tylko ten proc jest potrzebny dla openvz.

Jeśli reszta nie przeszkadza to ją lepiej zostawić niż jeszcze bardziej
rozjeźdzać "ścieżki" pomiędzy hostem i guestem. Im więcej wspólnego tym
lepiej.

> I właśnie tutaj albo czegoś nie wiem, albo nie rozumiem, ale wg mnie
> się montuje.

Jak dasz tam echo "odpalam się" czy set -x i na tej podstawie stwierdzisz, że
montuje w dokładnie tym miejscu to ok bo bóg wie co i w którym momencie
jeszcze mogło proca zamontować.