Wsparcie dla OpenVZ w PLD

Łukasz Chrustek lukasz at chrustek.net
Sun Jan 30 13:02:34 CET 2011

Witam,

> +1
>  Prosze wyslij cvsadminowi login i skrot hasla. Jesli nie
> znajdziesz jak sie generuje skrot, to pozniej Ci napisze.

Dziękuję za plusy, jest to dla mnie miłe wyróżnienie. Skrót poszedł na
cvsadmin w pld-linux.org.

>  Shadzik, tak, wiem o mentorowaniu, prosze wstrzymaj sie z
> szewskimi porownaniami na publicznej liscie.

:), czytam uważnie pld-devel-* od paru lat. Mniej więcej wiem, o co
chodzi z psuciem oraz późniejszym naprawianiem :) oraz rozliczaniem w
dość ostrym stylu takich develeporów. W razie czego mam kogo się
dopytać i poprosić o poprawki. Co z tego wyjdzie, zobaczymy :).

--
Pozdrawiam,
 brushek