Pakietowanie locale

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Jul 7 16:46:01 CEST 2011

Podbiłem speca z kile do wersji stabilnej 2.1. Przy okazji dodałem
pakietpwanie plików locale, które w tej wersji się pojawiły (ciągle bez
polskiej, ale cóż, ja nie mam czasu tego przetłumaczyć). Pakiet się buduje,
program działa. Jedyna rzecz, która nie jest "czysta", to właśnie pakowanie
locale. Zrobiłem to chyba tak jak należy, locale zostały dołączone do
pakietu... ale nie wszystkie. Zostało jedno, zgłaszane jako niespakietowany
plik:

[...]
Szukanie niespakietowanych plik?w: /usr/lib/rpm/check-files /tmp/kile-2.1-
root-ed
ostrze?enie: Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane) pliki:
   /usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/kile.mo
Zapisano: /home/users/ed/rpm/RPMS/kile-2.1-1.i686.rpm
[...]

Coś jest nie tak z makrem %find_lang czy też ten typ tak po prostu ma?