mplayer-1.0-5.rc5_svn32923.5.x86_64 - sinus w glosnikach :/

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Jul 11 22:52:11 CEST 2011

Dnia poniedziałek, 11 lipca 2011, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Mam Th. Zmęczyłem wszystkie pakiety, które są mi potrzebne i
> zainstalowałem. Pierwszy strzał - działa. Zobaczymy jak będzie dalej.

No to się wywróciło, na filmie zakodowanym właśnie mplayerem (mencoder) w
starszej wersji:

$ mplayer2 wycieczka_0.avi
MPlayer2 2.0 (C) 2000-2011 MPlayer Team
[...]
Playing wycieczka_0.avi.
Detected file format: AVI format (libavformat)
[lavf] stream 0: video (mpeg4), -vid 0
[lavf] stream 1: audio (mp3), -aid 0
VIDEO:  [MP4V]  640x480  24bpp  25.000 fps    0.0 kbps ( 0.0 kbyte/s)
Clip info:
 encoder: MEncoder SVN-r32923-4.5.2
[ass] auto-open
Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
Asking decoder to use 2 threads if supported.
Selected video codec: [ffodivx] vfm: ffmpeg (FFmpeg MPEG-4)
Opening audio decoder: [mp3lib] MPEG layer-2, layer-3

MPlayer interrupted by signal 11 in module: init_audio_codec
- MPlayer crashed by bad usage of CPU/FPU/RAM.
  Recompile MPlayer with --enable-debug and make a 'gdb' backtrace and
  disassembly. Details in
DOCS/HTML/en/bugreports_what.html#bugreports_crash.
- MPlayer crashed. This shouldn't happen.
  It can be a bug in the MPlayer code _or_ in your drivers _or_ in your
  gcc version. If you think it's MPlayer's fault, please read
  DOCS/HTML/en/bugreports.html and follow the instructions there. We can't
and
  won't help unless you provide this information when reporting a possible
bug.

Na mplayer jest to samo. Robię downgrade, poczekam na nowsze wersje.
--
Łukasz Maśko                                           GG:   2441498    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                           /\\