packages: metapackage-system-base-server - init

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Jul 13 12:18:43 CEST 2011

On Wed, Jul 13, 2011 at 12:11:14 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Bo tak! :)

A poważnie z tym jednym, jeśliby ktoś nie wiedział - syslog2 domyślnie
wysyłał do pipe komunikaty z aktualnym czasem systemowym (uwzględniającym
TZ), natomiast 3 wysyła w UTC dopóki nie dopisze się tam ręcznie
time_zone(). Nie mam tu ochoty wnikać, co jest bardziej poprawne
(dyskusja spora była na ten temat), ale ja już miałem działającą bazę
danych, do której ten upgrade wprowadził mi 1/2-godzinny błąd w danych,
które są mi potrzebne z dokładnością do 0,5 minuty. Na szczęście nie
trzeba podawać wprost time_zone(+01:00), bo działa time_zone("Europe/Warsaw").

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>