dfu-util.spec

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Mon Jul 25 07:09:55 CEST 2011

On Sun, Jul 24, 2011 at 10:37:24PM +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 24.07.2011 14:18, od Tomasz Pala:
> Tak się zastanawiam, grupę skopiowałem z avrdude, spełnia identyczną
> funkcję (ładowanie binariów do procesora, niekoniecznie stricte
> Linuksowych), co z nią było nie tak, że qboosh przemianował ?

O ile dobrze rozumiem funkcje:
dfu-util służy przede wszystkim do uaktualniania firmware'u
w urządzeniach podłączanych przez USB - w tym gotowych urządzeniach
podłączanych przez docelowy interfejs - co jest funkcją systemową,
bardziej dla użytkowników/administratorów niż programistów.
avrdude do programowania mikrokontrolerów zwykle podłączanych przez
interfejs deweloperski - raczej dla programistów.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/