Jakie BR-y dodawać do speców?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sun Jul 31 19:54:42 CEST 2011

Ponieważ to co było w kde4-kdegraphics zostało rozbite na kilka podpakietów,
trzeba wygenerować nowe spece. Część już jest, jeszcze kilku brakuje.
Postanowiłem zrobić ten dla kamera (dawniej kde4-kdegraphics-kamera). I
właściwie mi się udało. Jedyne czego nie wiem, to jakie są zasady dodawania
BR-ów.

Przykładowo, moje "śledztwo" wykazało, że w powyższym przypadku wystarczy
dodać kde4-kdelibs-devel, bo ten ciągnie prawie wszystkie pozostałe
potrzebne zależności. Ale czy tak właśnie powinienem zrobić? Na końcu po
zbudowaniu widzę listę zależności już dla pakietu. Może to jest właściwa
wskazówka, którą należy się kierować przy dodawaniu BR-ów? Bo w sumie nie ma
gwarancji, że taki kde4-kdelibs-devel będzie w przyszłości ciągnął za sobą
np. libstdc++-devel, ale czy należy się teraz tym przejmować?