Re: Co się stało apache'owi?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Jun 13 08:28:49 CEST 2011

W dniu 13 czerwca 2011 08:23 użytkownik Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał:

> ostatnio 'invalid argument' widzialem na th-x86_64 gdy na builderze byl balagan
> i zainstalowane byly naglowki glibc-headers.i686 co skutkowalo zlymi odwolaniami
> do systemu w roznych aplikacjach.

Ode mnie masz jeszcze listę u mnie zainstalowanych pakietów. Może
jakiś felerny moduł Ci bruździ.

# rpm -qa apache-\* apr-\* |sort -u
apache-base-2.2.19-1.x86_64
apache-errordocs-2.2.19-1.x86_64
apache-icons-1.0-2.noarch
apache-mod_actions-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_alias-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_asis-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_auth-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_auth_basic-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_authn_file-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_authz_groupfile-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_authz_host-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_authz_user-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_autoindex-2.2.19-1.x86_64
apache-mod_cache-2.2.19-1.x86_64