CRI 1.00 - chrooty

Marcin Rybak marcin.rybak at gmail.com
Mon Jun 13 22:28:09 CEST 2011

W dniu 13 czerwca 2011 14:44 użytkownik Marcin Rybak <marcin.rybak w gmail.com
> napisał:

> Jakby miały się komuś przydać, to wrzuciłbym zupdejtowane chrooty dla CRI
> dla Titanium:
>
> http://marti.zyy.pl/PLD/titanium/cri/chroots/
>
> aktualnie jest dla ti i686, jakbyście mogli go przeklikać czy jest OK to
> wrzucę resztę i podeślę docelowego linka :)

zakutalizowałem chrooty, dorzuciłem informacje o paczkach jakie w nich
są, przetestowałem (każdy się instaluje i bootuje)... oddaję pod do waszej
zarówno th, ti jak i ti-dev:)

http://carme.pld-linux.org/~marti/PLD/ti/cri/chroots/

nie updejtowałem ti i585, bo musiałby mnie ktoś przekonać do czego tego
używa :)

wszelakie uwagi mile widziane

Pozdrawiam,
---