QLandkarte vs. qlandkartegt

Krystian Tomczyk krystian at kamionek.net
Sun Jun 26 22:50:50 CEST 2011

Cześć
Ten pierwszy ma na swojej stronie (http://qlandkarte.sourceforge.net/)
duży napis "Terminated" i mimo tagu auto-th w cvs-ie nie ma pakietu na
ftp...
Popełniłem speca do qladkartegt (taką pisownię mają źródła i binarka)
ale dostałem sugestię żeby zamiast nowego pakietu wprowadzić moje zmiany
do starego. I tu mam wątpliwości jak będzie najbardziej zgodne z linią
PLD: zostawić nazwę katalogu i speca, zmienić nazwę tylko jednego z nich
(którego?), czy zmienić obie nazwy?
Wydaje mi się, że kiedyś czytałem, że nazwa speca powinna być taka jak
źródeł i programu... A co jak źródła i program nazywają się inaczej?
--
Pozdrawiam
Krystian T.