Zwalony mplayer

Daniel Mróz beorn at alpha.pl
Wed Mar 2 15:07:44 CET 2011

On Fri, Feb 18, 2011 at 03:25:42PM +0100, Bartłomiej Zimoń wrote:

> Zerkinj na nowy mplayer z th-test, swoja droga domyslnie mplayer u nas sie kompiluje chyba z wlasnym vorbisem.
Przepraszam, że tak późno ale dopiero teraz mogłem zrobić aktualizację.
Nowa paczka działa, mplayer się nie krzaczy, ale za to teraz nie
printuje metadanych kiedy te sobie już przyfruną.
Pojawiło się też coś takiego przy odtwarzaniu AAC+v2:

Reserved SBR extensions are not implemented. Update your FFmpeg version
to the newest one from Git. If the problem still occurs, it means that
your file has a feature which has not been implemented.If you want to
help, upload a sample of this file to
ftp://upload.ffmpeg.org/MPlayer/incoming/ and contact the ffmpeg-devel
mailing list.

Wcześniej na tych samych strumieniach (PS+SBR) nie wydzierał się o to.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn